January 4, 2020

Promocija na društvenim mrežama

Promocija na društvenim mrežama pruža vam priliku da promovišete svoju kompaniju, svoje proizvode i usluge, na najdostupniji i najisplativiji način. Takva promocija je jedna isplativa investicija koja vam omogućava konstantan rast vašeg preduzeća i povećanje vaše prodaje stalnim povećavanjem broja vaših pratilaca i povećanjem posećenosti vašeg sajta. Društvene mreže, pored zabave i povezivanja prijatelja, služe i promociji vašeg rada na način koji je ujedno zabavan, informativan i kreativan. Postoje brojne društvene mreže ali najkorišćenije su Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin i Youtube. Svaka od njih ima svoje specifičnosti, svoju ciljnu grupu i različitu namenu. Takođe, svaka od njih ima različite zahteve po pitanju objava koje se plasiraju preko njih, različite dimenzije slika i vizuala, različit broj dozvoljenih slovnih karaktera, i tako dalje.

Vođenje društvenih mreža je zahtevan proces koji je najbolje da prepustite profesionalnoj marketinškoj firmi koja će se postarati da vaša promocija na društvenim mrežama dovodi do stalnog rasta vašeg poslovanja. Priprema objava za društvene mreže, i priprema i dizajniranje pratećih slika, analiza njihovog efekata na pratioce i optimizovanje reklamnih kampanja je zahtevan proces koji podrazumeva svakodnevni višečasovni rad. Kako bi promocija na društvenim mrežama bila uspešna potrebno je da na tom radu bude angažovan profesionalni tim.

Među opcijama koje vam nude profesionalne marketinške firme su i:

Vođenje Instagram profila koje vam omogućava da se na jedan kreativan i atraktivan način obratite korisnicima ove društvene mreže a to su pre svega mladi. Komunikacija putem vizuala i fotografija je odlika Instagrama kao društvene mreže koja je u ekspanziji i najzastupljenija među internet korisnicima.

Vođenje Facebook stranice će vam povećati prepoznatljivost među korisnicima ove društvene mreže koja omogućava brojne oblike komunikacije. Facebook je platforma koja pruža priliku biznisima da se oglase preko stranica koje po sopstvenom izboru prate korisnici ove mreže. Kada vas korisnik Facebooka zaprati, u prilici ste da ga često informišete o svim ponudama vaše kompanije. Sponzorisani postovi dopreće i do korisnika ove mreže koji vas još uvek ne prate i to je jedna od opcija preko koje možete doći do većeg broja pratilaca.